دانلود TeraCopy Pro v2.27 - نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

 

 

TeraCopy Pro نرم افزاری کم حجم و مفید محصول شرکت Code Sector, جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر. همچنین می توانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همان جا ادامه دهید. این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. همچنین می تواند از خطاهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند. این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeraCopy Pro:
- محیطی ساده و کاربر پسند
- کپی و انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- نمایش سرعت انتقال
- قابلیت متوقف کردن انتقال و از سر گیری دوباره آن
- جلوگیری از خطاهای متداول در هنگام کپی
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی
- و ...                                                                                                              

 

                                                                               




تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 A

ntivirus 5.0.65.0 Beta

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند. نسخه جدید این نرم افزار به همراه username و password جدید آن را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

 

 

ESET NOD32 Antivirus نسخه جديد آنتي ويروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta : 

- چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …

- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند

- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media

- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)

- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز

- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)

- پشتیبانی از ویندوز ویستا و سون

source نسخه جديد آنتي ويروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta برای آپدیت این نرم افزار میتوانید از آپدیت های آفلاین نود ۳۲ که در قسمت آپدیت های آنتی ویروس ها قرار میگیرد استفاده نمایید.

  

password نسخه جديد آنتي ويروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Betaپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جديد آنتي ويروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta لینک دانلود نسخه ٣٢ بیتی – ۴۵ مگابایت | لینک کمکی

download نسخه جديد آنتي ويروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 49 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

تازه‌ترین نسخه از مرورگر فایرفاکس توسط شرکت موزیلا عرضه شد که این مرورگر مجهز به کمپایلر جدیدی برای جاوااسکریپت است.

استفاده از این کمپایلر هم سرعت دسترسی به محتوای سایت های اینترنتی را افزایش داده و هم باعث شده برنامه های جانبی و بازی های رایانه ای تحت مرورگر سریع تر اجرا شوند. شرکت سازنده این افزایش سرعت را معادل ۲۵ درصد می داند.

موزیلا قصد دارد نسخه ای از این مرورگر را برای سیستم عامل همراه اندروید نیز عرضه کند. از جمله ویژگی های این مرورگر جدید سرعت بیشتر و امکانات امنیتی گسترده تر است. فایرفاکس ۱۸ با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

فایرفاکس ۱۸ که با تازه ترین نسخه های استانداردهای HTML5،WebGL و JavaScript سازگاری دارد، تصاویر ویدیویی باکیفیت را با همان دقت اصلی نمایش می دهد و به علت پشتیبانی از فناوری متن باز WebRTC می تواند دسترسی به خدمات تماس ویدیویی و صوتی تحت وب را با استفاده از برنامه های جاوا و بدون نیاز به نصب پلاگین های اضافی ممکن کند.

 

نسخه اندروید جدید فایرفاکس در کنار تکمیل خودکار کلید واژه های جستجو از امکاناتی مانند جستجوی ایمن، امکاناتی برای محافظت در برابر بدافزارها و حملات پیشینگ برخوردار است. این نسخه بر روی آندروید ۲٫۲ به بالا قابل نصب است و برای نصب آن باید ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت RAM وجود داشته باشد.

فایل آن از هم اکنون بصورت رایگان قابل دانلود است. دانلود کنید:

 

Mozilla Firefox ver.18

 




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2

جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2

*** این نرم افزار جهت دانلود فایل های سایت توسط گروه پی سی دی پیشنهاد می شود ***

*** بروز شده ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ***

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.14 Final :

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista و ۷
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 


جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2 دانلود نسخه ۶٫۱۴ Final: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Embedupload

جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2 4.5 MB

 

جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2 آموزش نصب

۱٫ پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrarاستخراج نمایید و نرم افزار را نصب کنید.
۲٫ فایل Patch را اجرا کنید تا برنامه کامل کرک شود.

جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager 6.14.2 رمز:

www.p30day.com




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Flash Player آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

 

 

password آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64پسورد فایل: www.downloadha.com

download آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64 لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

password پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59 لینک دانلود – 24.3 مگابایت

 

 




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط aliasghar

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 29971
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



Page Up


Hits.ir